יום שלישי, 24 במאי 2011

סקיצה ואתגר מס' 68 Sketch & Challange No

איזו השתתפות יפה היתה לנו בסקיצה 66! ממש כיף לראות. תמשיכו כך!

ויש לנו כמובן גם מנצחת:

We had such a great participation for sketch 66! It was great to see. Keep it up!

And of course, we have a winner:

Shell Shearer


והשלישיה המובילה:

And our Top3:


אורית -  Orit

ל' בריבוע - L Squared

דבורה - Dvora



מזל טוב לכל הזוכות. אתן כמובן מוזמנות, כמו תמיד, להוריד לעצמכן את התגיות המתאימות לבלוגים שלכן.

Congrats to all the winners. You are, as always, welcome to grab the relevant tags for your blogs.








לפני שנעבור לסקיצה והאתגר החדשים שלנו, רציתי לשתף אתכם בתגית החדשה שניתן לראות בבלוגים של חברות צוות העיצוב.
התגית עוצבה בעברית ובאנגלית, כיאה לבלוג בינלאומי כמו שלנו, וכדי להתאים לחברות הצוות השונות.

Before we show you our new sketch and challange, I want to share the new badge you can see on DT member's blogs.
This badge was designed in Hebrew and in English, as we are an international blog, and to suit our different team members.





מה דעתכם?


What do you think?




והנה הסקיצה החדשה שלנו, סקיצה 68, שעוצבה על ידי זהבית:

And here's our new sketch, No. 68, designed by Zehavit:




והאתגר הנילווה לסקיצה הוא אתגר נושא: התחלות חדשות.
אני משאירה לכם לפרש את הנושא כרצונכם.

And the challange togo with it is a theme challange: New beginnings.
I'll let you interpert that as you'd like.


הנה עבודות צוות העיצוב והפרשנויות שלנו לנושא:

Here's the Design Team's creations, and our take on the theme:




אמנדה - Amanda


היידי - Heidi


מאיה - Maya


אולה - Ola


ריקי - Riki


שיר - Shir


זהבית - Zehavit


דיילי - Dailly









מקווה שהצלחנו לגרום לאצבעות שלכם לדגדג וליצירתיות לזרום.

I hope we got your fingers tingling and your creativity flowing.


















6 תגובות:

רונה אמר/ה...

עוד לא ייצא לי להגיב.. אבל אני עוקבת אחר הבלוג בקביעות.

בהחלט מעורר תיאבון ליצירתיות הזו..

ושאלונת קטנה:
למה בעצם לא מראים את כל היצירות של המשתתפות? אני בטוחה שהן משקיעות רבות וכולנו פה סקרניות לעוד יצירות.. אפילו שהן לא הזוכות.

נ.ב.:
אוהבת מאוד את הבלוג הזה.
ואם לא הייתי כל כך עמוסה ביום יום, מזמן כבר הייתי משתתפת.
חשק יש הרבה, אבל זמן לא תמיד.. לא נורא, אולי יום אחד(:

תמשיכו כך,
שיהיה יום נפלא וקסום.

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

רונה,

אני שמחה שאת אוהבת את הבלוג ושהוא מעורר את היצירתיות שלך. זו בדיוק המטרה שלנו.

את כל היצירות ניתן לראות דרך הלינקי של כל סקיצה.
בנוסף, ואמנם זה לוקח לי קצת זמן, אבל כל התמונות של כל היצירות מועלות לאלבומים שלנו בפייסבוק.


דיילי

Shell Shearer Swinscoe אמר/ה...

Thank you so much for picking me! I know you acnt see but I'm dong a happy dance..thanks again
huge hugs shellshearer xx

החזרי מס אמר/ה...

אין מילים בפי, פשוט מדהים.

רונה אמר/ה...

זאת שוב אני,

אין לי פייסבוק, ואני מאוד רוצה לעקוב אחר היצירות..

מה זה בצם הלינקי של סקיצה? ואיך אני משתמשת בה? (קצת הסתבכתי עם עצמי פה..)

תודה על המענה,
רונה(:

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

היי רונה,
הלינקי הוא בעצם כפתור כחלחל שמצויירת עליו צפרדע כחולה חביבה, וכתוב עליו Add your link.
כשמו כן הוא - כפתור, שבעזרתו את מצרפת את הלינק של היצירה שלך לרשומה בבלוג. הוא נמצא ממש כאן, מעל התגובות, ותוכלי לראות מעליו כבר כמה יצירות שהכינו בנות.

דיילי