יום שני, 9 במאי 2011

סקיצה 66 וחברות חדשות לצוות העיצוב - Sketch 66 and new DT members


יום הולדת 63 שמח למדינת ישראל!

Happy 63rd Birthday to Israel!






חברות חדשות לצוות העיצוב
New Design Team Members 

הרשו לי להציג בפניכם את החברות החדשות בצוות העיצוב שלנו:

Allow me tointroduce you to the new members of our Design Team:






שמי אולה חומנוק, אני נשואה ואמא לילד מקסים. במקצועי אני מעצבת גרפית, אבל מאז שנולד בני אני איתו בבית ותופרת בהזמנה בובות אנטרופוסופיות. האהבה שלי לסקראפ החלה כאשר התחלתי לעצב את האלבום הראשון לבן שלי. חיפשתי רעייונות וחומרים וגיליתי עולם שלם וקסום. ומאז אני מכורה קשות, לא עובר יום בלי שאני יוצרת משהו. בעבודות שלי אני אוהבת לשלב בדים ותחרותת, מתה על כפתורים וחייבת לתפור הכל במכונה.



My name is Ola Homanok. I'm married and a mother to a charming boy. In my occupation I am a graphic designer, but ever since my son was born I've stayed home with him, and I custom make anthroposophical dolls. My love for scrap started when I began designing my son's first album. I searched for materials and ideas and discovered a whole magical world. I've been badly hooked ever since, and there isn't a single day I don't create something. In my work I love to incorporate fabrics and lace, I love buttons and everything must be machine sewn.

 
 
 
 
 
 
שמי היידי באונד ואני גרה בעיר ניו-יורק, במדינת ניו-יורק בארה"ב. אני אמנית בעיר ניו יורק! אני אוהבת ללמד סדנאות בעיר, ללמד באינטרנט ב-Ustream ולשתף אחרים באהבה שלי ליצירה בנייר. אני ברת מזל להיות מוקפת באנשים הכי מדהימים שמוציאים ממני את הטוב ביותר. ההשראה לאומנות שלי מגיעה מכל הדברים היפים – מרטי (אהבת חיי), המשפחה שלי, אחייניות מדהימות, הגורים שלי (ילדים פרוותיים), החברים הכי מדהימים בעולם, הטבע, כל דבר שמנצנץ וצבעים רגועים. דמיינו.



Heidi Bound New York, NY I am an artist in New York City! I love teaching classes in the city, teaching on UStream and sharing the love of PaperCrafts with people. I am so lucky to be surrounded by the most amazing people who bring out the absolute best parts of me. My art is inspired by all things beautiful-Marty (the love of my life), my family, gorgeous nieces, pups (furry kids), the most amazing friends in the WORLD, nature, anything that sparkles, peaceful colors. Imagine.

 
 
 
 
 
 
שמי ריקי. אני נשואה לאדם נפלא, ואמא לשלושה מדהימים! בעלת תואר שני בחינוך ותעודת הדרכה באומנות. יוצרת בחימר פולימרי, סקראפ, תפירה, חריזה, שדרוג רהיטים ועוד. לאחר שגיליתי כמה הנאה יש ביצירה, החלטתי להעביר את זה הלאה בסדנאות ובקורסים שאני מעבירה בסטודיו חדש ומאובזר במודיעין בשם "יוצרים הנאה".



My name is Riki. I am married to a wonderful man, and have three amazing kids! I have a Masters degree in education and a training certificate in Art. I create in polymer clay, scrap, beading, sewing, furniture upgrading and more. After discovering how much joy there is in crafting, I decided to pay t forward in courses and classes I teach in a new equipped studio in Modiin called “Creating Fun”.

 
 
את היצירות הראשונות שלהן כחברות צוות תוכלו לראות ממש עכשיו, כאן למטה.
 
You can see their first creations as DT members right now, below.
 
 
 
 
הזוכה שלנו בסקיצה 64 היא:
 
Our winner for sketch 64 is:
 
 
איילת - Ayelet

 
והשלישייה המובילה היא:
 
And our TOP3 are:
 
 
ל' בריבוע - L Squared


קאריןדי - KarinDi


גלשי (אסנת) - Osnat

 
 
ברכות לזוכות. אתן מוזמנות להוריד לעצמכן את התגיות הרלבנטיות לבלוגים שלכן.
 
Congrats to the winners. You're welcome to grab the relevant badges foryour blogs.
 
 
 
 
והנה הסקיצה החדשה שלנו - סקיצה 66:
 
And here's our new sketch, #66:
 
 
 
 
והאתגר הנילווה לסקיצה בסימן עצמאות לישראל הוא אתגר צבעים: כחול ולבן.
 
And the challenge, in light of Israel's Independent Day, is a color challenge: Blue & White.
 
 
 
 
הנה עבודות הצוות להשראה:
 
Here's what the team created, to inspire you:
 
 
 
אמנדה - Amanda



מאיה - Maya


אורלי - Orli


שיר - Shir


זהבית - Zehavit


היידי - Heidi


אולה - Ola


ריקי - Riki


דיילי - Dailly


דיילי - Dailly







מאחלת שוב ברוכות הבאות לחברות הצוות החדשות שלנו.
כעת נותר רק לראות מה אתם תכינו.
יום עצמאות שמח.


I want to welcome again our new Dt members.
And all that's left is to see what you'll create.
Happy Independence Day.
















13 תגובות:

ל בריבוע אמר/ה...

מזל-טוב לבנות החדשות! ובהצלחה :)
תודה על השלישיה הראשונה, אני רואה שאיכות התמונות שלי על הפנים, אני ממש אשתדל לעשות משהו בנידון :(

Michal Shoval אמר/ה...

בהצלחה לחברות הצוות החדשות!!

שלוש בשלישי Tuesday Trio אמר/ה...

ליאור - איכות התמונה זה שילוב שלך ושלי, לדעתי. התמונה שלך פשוט היתה קטנה מאד, ואני רציתי שיראו אותה, אז קצת הגדלתי...
את יכולה לשלוח לי תמונה טובה יותר ואני אחליף!

דיילי

karindi אמר/ה...

יופי של צוות! בנות מוכשרות להפליא.
המון בהצלחה!
תודה על התגית :)
חג שמח!

קרן קרנונה אמר/ה...

מזל טוב! המון בהצלחה למצטרפות החדשות... אין כמו התחלות חדשות, אותי זה תמיד מרגש. מחכה לראות וללמוד, קרן :-)

ריקי ארברמן אמר/ה...

איזה כייף להיות חלק מזה! תודה על הפרגון והבחירה בי להיות חלק מהצוות. וברכות לזוכות!

olushka-design.blogspot.com אמר/ה...

שמחה להיות חלק מהצוות! תודה שבחרתן בי! אשתדל לא לאכזב:)
ותודה על הפרגון!

Unknown אמר/ה...

יווווווווווווו, רק עכשיו נכנסתי וראיתי שזכיתי במקום הראשון!!!!
איזה כיף לי :)
מזל טוב לחברות החדשות בצוות, עכשיו יהיו לנו עוד עבודות מדהימות להשראה!

חתולי8 אמר/ה...

מזל טוב לבנות החדשות ובהצלחה!
עבודות יפהפיות העלת כאן!!
(ודבר קטן, ל' בריבוע היא לי-אור)

=== אורנה === אמר/ה...

עבודות מקסימות.

אשמח לקבלת תשובה מהיכן אולה רכשה את החותמת שבכרטיס ?

תוטדה

olushka-design.blogspot.com אמר/ה...

לאורנה - רכשתי את החותמת אצל אליס מאטרלי, ב-20 ש''ח, Paper chic by Cristina Re

אנונימי אמר/ה...

ӏt's appropriate time to make some plans for the longer term and it's time to be happy.

I've learn this post and if I may just I want to recommend you some fascinating things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article. I want to read even more issues about it!

My webpage: click this link

אנונימי אמר/ה...

We have been not able to get all supported sensors (PIDs) to exhibit data.
The price of the item is also acceptable.

Also visit my blog: obd 2007 ()