יום רביעי, 16 ביוני 2010

סקיצה מס' 21 Sketch No



אני מודה ומתוודה, קצת התאכזבתי.
הסקיצה הקודמת היתה בבלוג שבועיים. אף לא כרטיס אחד עלה. אף לא תגובה אחת.
אני לא חושבת שהיתה סקיצה קשה. אולי היא לא היתה מעניינת? אם לא תאמרו לי - אני לא אדע...

אבל אל חשש - אני לא מתייאשת בקלות, ואני כאן, ומתכוונת להישאר. אני רק מקווה שהסקיצות והאתגרים הבאים יהיו יותר לטעמכם.

I got to admit - I was a little disapointed.
The previous sketch was on for two weeks. Not a single card. Not a single comment.
I don't think it was a particularly difficult sketch, was it? Maybe it wasn't interesting? If you won't tell me - I won't know...

But have no fear. I don't give up that easily. I'm here to stay. I only hope the next sketches and challenges will be more to your liking.


אז הנה הסקיצה החדשה שלנו, ובצידה אתגר.
האתגר הפעם הוא ליצור כרטיס ליומולדת, ולשלב את הצבע הכחול בכרטיס.
כחול יכול להיות הצבע המרכזי שלכם, או רק תוספת, אבל משהו בכרטיס חייב להיות כחול.

So here's the new sketch, combined with a challenge.
You need to create a Birthday card, and use the color Blue.
Blue can be your main color, or jut an embelishment, but somthing on your card must be blue.










מה לעשות כדי להשתתף?

צריך להכין יצירה חדשה משלכם, להעלות אותה לבלוג, פורום או אתר שיתוף תמונות, ולשלוח לנו קישור ליצירה שלכם דרך מר לינקי.

שימו לב לשלוח לנו קישור ישיר לרשומה הרלבנטית או להודעה הרלבנטית בפורום.
נשמח גם לקבל תגובות. אנחנו אוהבות לקרא אותן.


So what do you need to do?

To participate you need to create a new creation, upload it to your blog, forum or any photo sharing site, and sent us a link to your creation through Mr. Linky.
Please make sure you send us a direct link to the relevant post.
We would also love to get comments. We love reading them.




דיילי Dailly
 



2 תגובות:

kookadoo אמר/ה...

לא נעים להודות, אבל עבורי 2 הסקיצות היו קשות מידי ולא הסתדרו לי. הן דרשו משחק בין צבעים ונראה לי שצריך מיומנות גבוהה יחסית כדי לקבל תוצאה אסתטית.
אני חייבת לציין, שלפני כל כרטיס שאני אמורה להכין אני עוברת על הסקיצות שלכן. אולי מתישהו יצא לי ליצור גם ע"פ הסקיצות האחרונות.

בכל מקרה, תודה רבה על ההשקעה והעלאת הסקיצות. אני מאמינה שבהמשך השבוע אעלה כרטיס לסקיצה הנוכחית. היא ידידותית יותר למתחילים...

דיילי אמר/ה...

תגובה ל-kookadoo:

תודי חופשי. כמו שכתבתי בפוסט הקודם - אם לא תגידו - איך אני אדע?
והאמת היא שקצת קשה לי להאמין לך שהן היו לך קשות, כי ראיתי את העבודות שאת עושה.
בכל אופן - כמו בכל דבר - התרגול מביא לתוצאות טובות יותר.
שמחה לראות שאת עדיין כאן איתנו.

דיילי