יום שני, 1 במרץ 2010

סקיצה מספר 9 Sketch No.

הנה עבר לו עוד שבוע והגיע הזמן לסקיצה החדשה.
הפעם הלכנו על סקיצה יחסית פשוטה וברורה אבל עדיין פתוחה להמון  פרשנויות.
הכללים היחידים הפעם הם להשתדל ולהשאר כמה שיותר נאמנים לסקיצה שלנו. מבחינת צבע  - הכל אפשרי, הכל פתוח!!!


Another week has passed, and t's time for a new sketch.
This time we chose a rather simple and clear sketch, but it is still open for plenty of interpretation.
The only rule this time is to try and stay as true as you can to our sketc. colorwise - anything goes.

אז הנה הסקיצה המדוברת:

So here's the sketch:




והנה הפרשנויות שלנו:

And here are our creations:



נוצר ע"י מייה   By Maya




נוצר ע"י דיילי    By Dailly




נוצר ע"י דיילי    By Dailly




נוצר ע"י דבורה  By dvora



אנחנו מחכות בכיליון עיניים לראות את התוצאות שלכן...
תודה על ההענות שלכן והתמיכה!!

We can't wait to see what you'll come up with...
Thank you for your continued support!!






6 תגובות:

tamari* אמר/ה...

עבודות מקסימות!

carmoosh אמר/ה...

אהבתי , נראה לי שהפעם אנסה גם אני להכין משהו :)

גלית מס-איידר-ארייה אמר/ה...

מאד אוהבת!! בעיקר את הלקיחה אל עבר המינימאליזם אצל דיילי והמתיקות אצל הדבורה ומאיה

Dana Gal designs אמר/ה...

הפעם אשתתף, אני "מתחברת".
יופי של יצירות. אחת-אחת.
הפעם דיילי אצלי הפייבוריט :-)

ריקי אמר/ה...

טוב אז סיימתי להכין את הפרשנות שלי! הפעם זה פשוט זרם!
השתמשתי בסקיצה לעטיפת כריכת מחברת שהכנתי לחברה יקרה. אני מאוד אוהבת את התוצאה! פעם ראשונה שאני מכינה מחברת, וזה ממש נחמד שבעזרת ניירות וקישוטים המחברת מקבלת אופי יחודי!

תודה על האתגר, נתראה ב- 10!

ריקי

זהבית שקד אמר/ה...

נראת אחלה סקיצה
נראה לי שגם הפעם אני אשתתף